Växjö Damfotbollförening
  • Köp av matchbiljetter sker från en timme innan matchstart i entrén till vår hemmaarena Visma  Arena. Det går också att förköpa biljetter HÄR!

Matchbiljett Elitettan 2022

• Priser:
  • Vuxen: 100kr
  • Student eller pensionär: 60kr
  • Barn/Ungdom (12-16 år) 40:-
  • Barn under 12 år: Gratis
  •
  • Säsongskort 2022 Alla matcher och cuper som arrangeras av Växjö DFF
  • Priser:
  • Vuxen: 800:-
  • Student eller pensionär: 500:-
    Länk till köp av årskort hittar du här
  • Lagbiljett kostar 500kr, då ingår inträde till 20 spelare samt 2 ledare. Spelare/ledare utöver 20+2 betalar 50kr/person. Betalning sker i förskott via vårt Swishkonto eller vårt bankgironummer. Glöm inte att skriva ert lagnamn ex. "Sandsbro AIK lag F05". Biljetterna hämtas ut i förköpskön på matchdagen vid vår entré.
  •
  • Vid andra större bokningar till ex. företag kontakta info@vaxjodff.se eller ring 076-8011235.
  • Det finns även möjlighet att beställa mat vid större sällskap/lag.

• Evenemangsbilder, kolla https://wp-demo.ebiljett.nu/ så förstår du vilken typ av bilder jag menar.. Ska leta upp ett par bra bilder till dig
  • OBS! Arrangören äger rätt att avvisa berusade eller drogpåverkade personer. person som blivit avvisad inträde till area, äger inte rätt att återinträda även om ny biljett anskaffats. Det är förbjudet att införa till arenan föremål som kan skada annan person, såsom vapen, all form av pyroteknik, flaskor, burkar och andra tillhyggen. Arrangören äger rätt att visitera alla besökare till arenan.

HUVUDPARTNERS
PREMIUMPARTNERS